trött

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-06-12 @ 15:19:35

Goddag eller nått,

Jag å Natta la oss runt fyra, men jag somnade typ halv 5,
Sen vakna vi vid halv 11, eller jag i alla fall, Natta hade typ varit
uppe en timme eller nått, fattar inte hur hon orkar! XD Vi gick
upp så tidigt för att vi igentligen skulle träffa typ Nattas kompis
Carro, men sen kom jag på att jag inte hade några nycklar -.-
(hos pappa), så vi bakade chokladbollar istället och såg på tv.
Men när vi låg där i soffan och kollade på tv, med skitväder där
ute, somnade jag, eftersom att jag är så jävla trött, har gått och lagt
mig typ halv 5 i snart 2 veckor nu, har vänt upp å ner på hela dygnsrytmen.
Så Natta stack hem eller nått, eftersom att jag ändå skulle vara så här
seg och trött hela dagen, och jag lovar er xd en trött ebba är lika med en
sur och tråkig ebba. Haha. Så nu har jag bara städat lite här hemma med
täcken å grejer och hängt upp tvätt xd, inte för att jag brukar göra det då, men
mamma bad mig. Å nu vet jag faktiskt inte vad jag ska göra.. .:O får ju inte heller
lägga mig och sova, för då kommer jag inte somna inatt. Vi hörs / Ebba



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: