irriterad

Allmänt - Kommentarer (0)
2011-04-13 @ 17:21:59
Hejsvejs, sitter just nu och väntar på maten här hos mamma. Är skitirriterad. Ludvig har med sig två kompisar hem, ja, ni läste rätt, TVÅ. Tvillingar också, och de är så jäkla högljudda att jag snart smäller av. De sitter på golvet framför mig och diskuterar om vad de ska göra. Ludvig vill göra en sak, och den andra hänka på det, men så är det ju en till, som inte vill det, så de försöker komma på något annat, så samma sak igen ungefär. Blir så jävla irriterad, vill skrika "Men välj nått bara!!!" ååååh. Så blire matteläxa sen också. KUL LIV
Slänger in en bild från sportlovet:

När jag krascha och sen försökte resa mig upp hahahah


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: