ny stil

Tyck & Tänk - Kommentarer (0)
2012-01-04 @ 01:59:44
Känner att jag behöver en ny stil. En personlig stil. Jag har varit likdan sen jag var sex år gammal, och jag har alltid haft på mig vad alla andra haft på sig. Jag har aldrig tänkt på vad jag vill ha, vad jag tycker är snyggt. Jag har aldrig heller riktigt haft en stil. Jag vill vara unik, speciell, att människor ska tänka "Hon bryr sig verkligen inte om vad andra tycker!", eftersom att det är precis det jag gjort hela mitt liv, brytt mig om vad andra ska tycka och tänka. Jag vill nå den punkten då jag faktiskt är helt nöjd med mig själv, och skiter fullständigt i vad andra säger om hur jag är. Dessutom tror jag knappast att de människorna jag umgås med eller tycker om, kommer bry sig om det, eller sluta vara med mig berode på hur jag klär mig, sminkar mig eller vad lyssnar på för musik t.ex. vi är mognare än så nu, eller hur? Har i alla fall suttit och letat kläder på nätet i typ två timmar nu, blev kläder för ca. 20,000 HAHA! Jag kan ju drömma och glömma! Men kul att titta på kläder i alla fall! Nu ska jag gå och lägga mig, upp tidigt imorgon. ♥




0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: