Bättre

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-04-17 @ 09:12:57
God Morgon,

somnade runt 3 igår... De va varmt, sen kallt, för lite kuddar,
och sånt som får en att inte somna, så jag satte på Twilight,
och nu har jag läst/lyssnat ut 2 boken! woho! Så idag börjar
jag på tredje, Eclipse.

Jag mår fortfarande lite illa, men det är absolut bättre, tror
jag fått nått litet virus eller kanske magkattarr (lr hur de stavas),
Men nu måste jag faktiskt sminka mig, för tro det eller ej,
jag ska till skolan ändå. Om det blir dåligt får jag gå till skolsyster,
å så ska vi kanske åka till doktorn efter. Magen är ganska öm, inte
direkt  "berädd på att kräkas" som den va förut. Men nu måste
jag dra! Tjenamors!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: