Bloggpaus ?

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-04-16 @ 23:48:16
haha, en grej som jag tycker är lite larvig, har gått omkring och tänkt på de
nu, haha. Bloggpaus, jag menar, varför tar man "bloggpaus" ? Kollade på
både Nattas & Bellas blogg, å där står det att dom har/ska ta bloggpaus,
jag menar, antingen bloggar man eller så gör man det inte? Jag skulle
aldrig ta bloggpaus, jag menar, om man tröttnar på å blogga och tar blogg-
paus, då blir ju läsarna besvikna? Då skulle jag sluta helt, om det skulle
vara så att jag tröttnade, istället för att låta läsarna vänta, och som Natta skrev
"så jag tar bloggpaus till imorgon", jag menar, "till imorgon" ? Bara för att jag nt
skriver typ 3 gånger per dag och struntar i att skriva godnatt, tar inte jag bloggpaus.
Förlåt, men jag tycker allt me bloggpaus är löjligt, varför ens blogga om man tkr
det är jobbigt och att ni inte har lust, jag bloggar för att jag tycker det är kul, och jag
blir inte trött på det, även om jag ibland inte hinner skriva, men snälla, sluta ta blogg-
pauser, det gör bara läsarna besvikna, för att man skiter i dom. Inte för å va taskig,
men det tar knappt 3 minuter att skriva ett inlägg om att man lever. / E

Förlåt om jag fick nån av er att ta illa upp, men säger bara det jag tycker, <3


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: