...

Allmänt - Kommentarer (2)
2009-04-01 @ 18:42:36
Det känns som om jag har börjat få så mycket negativa kommentarer
på sista tiden, alla bara klagar över allt, Tex. Natta skriver massa saker
till mig, dessutom lådsas hon vara nån "Lindah" och skriver massa saker,
Hind skriver kommentarer, och så har jag fått nån av en tjej som heter
Amanda, och hennes blogg heter nästan som min, bara typ två bokstäver
som är utbytta. Hon kalla mig "härmis" eller whatever, jag har aldrig besökt
hennes blogg förut :S ? Hur kan jag veta att hon heter det, och dessutom
lägger hon sig i Nattas och mitt bråk nått som "Och jag tycker du är väldigt
dum mot hon Natta, eftersom att du är jätteful själv, har aldrig sett en fulare
bild! Fulare än en ko"
Eller nått :S, Och jag tänker lixom.. Dom kan tycka vad
dom vill om mig och mitt utseende, med det handlar ju inte bloggen om, det
handlar om min vardag, vad jag tänker och tycker, så varför hacka ner mig på
sådant? Till exempel, Amanda, du vet ingenting om mig, du känner inte mig,
du vet inte hur jag är
. Du vet inte heller hur natta är, så jag tycker att du inte
borde lägga dig i över huvud taget, och varför skulle jag sno ditt namn på bloggen?
Jag heter det för att jag kallas så, inte för att faktiskt härma dig, Det du skriver tycker
jag faktiskt är riktigt löjligt och barnsligt.


Och eftersom att alla ska försvara natta och klaga på mitt bloggnamn,
är det inte bättre att jag sluta blogga i över huvud taget?


2 kommentarer
Postat av: Amanda

Jag lägger mig i vad jag vill! Och du borde kanske sluta blogga för då slipper vi dina elaka inlägg!

2009-04-02 - 16:09:44 | URL: http://bebiss.blogg.se/
Postat av: Ebba

Okej, det verkar bara konstigt att du läggar dig i andras saker, speciellt sånna du inte känner. Och vadå "elaka inlägg" Hur länge har du läst min blogg, jag brukar normalt inte det, utan nu bråkar jag med en kompis, och för sista gången SÅ HAR DU INTE NÅGOT MED DET ATT GÖRA!

2009-04-02 - 16:48:42 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: