...

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-04-16 @ 22:51:14
hejhej, kan knappt fatta hur fort den här dagen har gått, okej,
jag sov försej till klockan 3.. :S så då är det nog inte så konstigt,
men jag gick upp, försökte få i mig lite fil, det gick ganska bra.
sen har jag mest legat i sängen, sen har jag suttit vid datan och så.
Men tiden är helt skum, gick upp (kl. 3), sen när jag kollade på klockan
igen, var den 5, sen plötsligt halv 7, sen 8, sen halv 11. haha, det har
gått så fort xd. Aja, mamma ringde tidigare ikväll, vågade inte svara :/
men om hon får reda på att jag har varit hemma så kommer hon flippa.
Jag menar, jag har ju varit så sjuk på sistone, som ni kanske har märkt.
Å jag vet inte varför, mår bara dåligt hela tiden, alltid är det något, feber,
halsen, magen, huvudet osv. Och det gör ju allt så mycket värre när man
är hemma, eftersom att alla tror att man skolkar och så, men jag kan inte
hjälpa att jag mår dåligt. Måste jobba mig uppåt i skolan nu igen, och inte
strunta i spanska lektionerna, eftersom att jag har så hög frånvaro på
vintern. Jag vill verkligen inte få nyheter om att jag måste gå om eller något
sådant.

Imorgon ska pappa och jag antingen åka till doktorn, eller så går jag till
skolan om jag är bättre, och går till skolsköterskan där, det är så jobbigt,
jag är så hungrig just nu, men jag orkar inte äta, antingen mår jag mer
illa eller så har jag inte lust. varfööör :(


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: