helvete

Allmänt - Kommentarer (12)
2009-04-23 @ 20:28:31




Hur falsk får man vara egentligen? Som man ser är det samma IP adress på alla.
Alla är från olika tidpunkter, men det jag försöker säga är, NATTA! SLUTA LÅSSAS
FÖR ATT FÅ RESPEKT! Att du kör små olika identiteter hela tiden, varför? Jo, så du
kan svara på dom och skydda eller whatever, så att vi ska tycka du är snäll eller nått.
Du sitter och gör små konversationer med "låssaspersoner", bara patetiskt.
Först kommenterar du ett inlägg och skriver att jag är ful, sen ett annat att jag härmar,
och sen att du älskar mig med ditt eget namn. Och att du förnekar det också, det är lågt.
Och sluta säga att det är från biblan och att "många kollar", Varför skulle nån på biblan 
gå in på min blogg och säga att jag är ful, och sånna patetiska saker, dessutom känner
jag igen hur du skriver, det går inte att komma ur det här, Du fick en sista chans, och du 
sumpa den, även om du skrev det här för ett tag sen, du sumpa den, ta respekt för dina 
vänner istället för att sitta och ljuga dom upp i ansiktet. Vill varken ha dig eller hind längre.  


12 kommentarer
Postat av: Isabelle

Natta: Vi tror att du är snäll och en bra kompis. Som vi kan lita på och tycka om... Men innerst inne så är du en lögnare,det är bara att inse.

2009-04-23 - 20:33:28 | URL: http://belluss.webblogg.se/
Postat av: Natta

Inse vad? sabah går in på din blogg, nada också.. ska jag inse något?? och jag skrev bara 2 kommentarer när vi var ovänner , inte nu :O så de så.. och du fick en sista chans och sumpa den? ni sumpar chanser hela tiden genom att snacka skit.. jag ville inte va ovänn me er.. men ni tror alltid att allt nu för tiden e jag.. e de att vara vän me nån??

2009-04-24 - 14:59:54 |
Postat av: Ebba

Vadå? Så Sabah & Dom andra sitter och skriver låssasnamn hela tiden, NEJ, jag ser på inlägget från så kallade "Lindah" att det är du som har skrivit, för jag känner igen hur du skriver, du skriver alltid "Dem" och "tkr" och "mkt" och sånna saker. Och massa punkter, du är busted, så är det bara. sluta låssas.

2009-04-24 - 15:17:37 |
Postat av: Natta

Jag låssas inte nånting.. och jag skriver inte tkr och mkt hela tiden.. de gör sabah o nada.. inte för att de måste va dem.. men vi kollar din blogg hela tiden så du ska inte säga nåt... och Lindah e min mammas kompis som jag bad kommentera! vill du snacka me henne själv eller.. du kan få de på måndag i skolan! så skriv inge jävla fucking skit ebba! och låssas namn? nääe jag använder "Natta" och inge annat! och jag kan iaf erkänna en grej! jag skrev ett av dem där amanda kommentarena.. resten gjorde tyvärr inte jag.. och dem där anonyma e verkligen inte jag och kmr verkligen inte nånsin att va! jag vet vem de e och om du tänker me hjärnan kmr du att fatta!

2009-04-24 - 15:53:54 |
Postat av: Ebba

Aha, så "Lindah" skriver exakt som du eller, om hon nu är vuxen borde hon ha vetten att inte lägga sig i, det är bara konstigt, jag tror inte ett dugg på det, vuxna skriver inte sådant, bara löjligt, min mammas kompis skulle inte sätta sig och skriva till en 13 åring att hon är ful, då har hon seriöst en skruv lös, och om Lindah är din mammas kompis borde hon inte skriva "Den där Nathalie" som att hon inte känner dig, Hitta på något bättre gumman. Precis, det va du, du är en lögnare och inget annat.

2009-04-24 - 15:59:39 |
Postat av: Natta

Lindah e ju min kompis mamma.. och efter vad jag sagt om vad ni gjort blev hon skit arg och skrev dem kommentarena! och ja hon skulle nog skriva att du e ful.. för jag känner henne och hon skrev nog den där nathalie för att ni skulle tro att de va hind eller nåt!! och hitta på nåt bättre? du borde fan hitta på nåt bättre än att bort förklara dig på grejer! hela tiden fan bortförklarar du dig.. du ba näääe de e inte jag och nnäe de har jag inte gjort! så om de e nån som har en skruv lös så e de du , "gumman"

2009-04-24 - 16:05:25 |
Postat av: Ebba

Men kom på något bättre! Herregud! Är du så jävla dålig!? OM MAN ÄR VUXEN GÖR MAN INTE SÅ! Fattar du inte! Ljug inge mer! Du är redan i massa skit! Haha, fan va patetisk du är! Skriva att en mamma till din kompis går in på en 13 årings blogg och skriver att hon är ful, och att man borde göra nått åt sånna som mig när hon inte ens känner mig, hon har bara hört din version, å jusste! Hon finns ju inte ens! Vuxna har vett, din "påhittade" kompis mamma, har inte det :) Lägg ner nu va.

2009-04-24 - 16:10:14 |
Postat av: Ebba

Och föresten, skulle en mamma springa till "så kallade biblan" för att skriva ett inlägg till mig :) patetiskt "gumman"

2009-04-24 - 16:11:03 |
Postat av: Natta

asså jag vet inte om du psysiskt sjuk eller nåt?? du kan ju fan inte va normal?? när jag snackar sanning då säger du att jag ljuger och när jag ljuger säger du att jag ljuger?? kan du inte bestämma dig om vad som e sant och inte? "Gumman" du borde bestämma dig snabbt innan du hamnar på pscyke?

2009-04-24 - 16:14:50 |
Postat av: Ebba

Nej, för jag är inte som din familj, Det är du som är onormal. För att du ljuger HELA TIDEN! Håll dig till sanningen så kan jag kanske tro att du snackar sanning. Jag klarar mig nog, det är ju du som redan varit där ett X antal gånger.

2009-04-24 - 16:23:32 |
Postat av: Natta

Jag har iaf en familj som bryr sig om mig.. jag håller mig till sanningen för de mesta.. inte som du direkt..

2009-04-25 - 14:08:05 |
Postat av: Ebba

Vadå familj som bryr sig? Du sover ju ensam i princip varje natt säger du? Och du träffar knappt din pappa? Jag är med mina föräldrar hela tiden, kanske inte lika mycket med min mamma, men jag vet att båda älskar mig och vill ha mig, till skillnad från dig, du sa ju själv till mig att din pappa inte vill ha dig. Jag håller mig mer till sanningen än vad du någonsin kmr göra. Så lägg ner bara

2009-04-25 - 14:51:54 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: