Idag

Allmänt - Kommentarer (4)
2009-04-28 @ 18:25:05
Tyvärr hann jag inte skriva i morse, jag och Hannah hade bara
1 timme på oss att fixa oss, så jag fick helt enkelt skippa det.
Nu gör jag inte så mycket faktiskt, sitter här och har tråkigt,
vet seriöst inte vad det är med Max, han verkar vara helt emo
och låter bara tråkig när vi snackar, så jag sa att vi inte borde
prata mer osv. Nu är det helt upp till honom, eftersom att han
verkar tycka att jag är jättetråkig. Men vi får väl se, lämnar honom
nog ifred i nåra veckor, helt enkelt. Aja, ska nog äta strax :)

Eftersom att jag inte har lagt upp dagens outfit på jättelänge, så
gör jag det nu ;)



Tröja - H&M (den jag köpte igår föresten)
Byxor - ?
+ En kofta från gina som jag visst råkade ta av :o?


 



4 kommentarer
Postat av: Anonym

Kanske ska du ge mej lite tid direkt efter ett bråk oxså? Kan ju hjälpa >_>

2009-04-28 - 19:10:39 |
Postat av: Max

Wops, glömde skriva namn men du förstår nog vem de e

2009-04-28 - 19:11:17 |
Postat av: Ebba

som jag sa, jag låter dig vara?

2009-04-28 - 19:27:59 |
Postat av: Max

Gut

2009-04-28 - 19:39:41 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: