Idag

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-04-02 @ 16:53:21
Hej, kom hem för ett tag sen, gick på läxhjälpen eftersom att vi har
Matteprov imorgon :/ Men eftersom att jag typ inte gjort nått i boken på
3 veckor, så behövs det xD Föresten, Ingalill är typ och hämtar min mobil
nu :) Hoppas den är klar ...  Kollar på Twilight, igen xD Det är så braaa!
Vi skulle ju till ungdomsmottagningen idag, men det blev inställt, hon
som skulle vara där med oss kom inte, så vi kommer åka dit någon
annan dag. Vi fick inte ens ta kondomer xd Vadå, tänk om jag hade
planerat ett ligg idag xD Vill dom hellre att jag blir gravid en att jag får
ta en kondom xD ! haha. Aja, hare bra <3 / E  PS! Om ni inte gillar min blogg,
SLUTA LÄS DEN! istället för att sitta å klaga, jag tvingar er inte att läsa.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: