Jag hatar allt.

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-04-11 @ 19:46:36
är så jävla deprimerad just nu, min mobil är borta. Vi har letat överallt,
sist jag hade den var i fickan när jag skulle möta hannah vid tunnelbanan.
Sen smsade jag lite på vägen hem igen, sen dess har jag ingen aning,
vi har letat i mitt rum, västen, på vägen hem, i alla mina kläder, ÖVERALLT!
Den finns inte, om jag tappade den ute måste någon ha tagit den, eller så
har någon helt enkelt tagit den ur min ficka. Ingalill hjälpte att leta, nu kom hon
in å ba:
- Vi hittar den.
- Nej det gör vi inte -.-
- Vad är det som e så viktigt egentligen, det är bara en telefon. Du kan ta den som
du inte ville ha först, det spelar väl ingen roll hur den ser ut eller hur den är? Bara
man kan ringa och skicka meddelanden?
- Ska du säga? du har ju en snygg mobil och som funkar bra? Ska jag gå omkring
med en tegelsten, jag vill inte ha den, jag vill ha min, precis när jag kunde smsa å allt.
- Det är ju bara onödiga saker? 
- Gå -.-
- Tack då.

Så blir hon sur, bara för att hon har en bra mobil, jag vill ha min! Jag fattar inte ens att
den är borta, jag är så jävla arg nu, fan va allt suger. FITTA! Dessutom vägrar dom köpa
en ny, fast jag har haft min i 2 jävla år, så vill dom ge mig en tegelsten istället. Fan va snålt.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: