Konversation

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-04-25 @ 15:09:35

Nyss hade jag en konversation på msn med Natta, här kommer
sanningen fram.
(E är jag, Fly away är Natta)


E säger:

Men jag vet att det från Lindah, är från dig

vuxna människor skriver inte sånt

FLY AWAY.. säger:

en av dem var nog från mig men resten var faktiskt från en annan..

E säger:

och det är din stil, du skriver alltid "Dem" fast man inte ska, du gör punkter, du skriver tkr mkt, vrf och sånt

FLY AWAY.. säger:

jag skriver inte tkr, inte mkt men vrf skriver jag..

E säger:

aa,

allt stämmer in på dig

 du behöver inte skylla på nån annan

vet redan att det är du

FLY AWAY.. säger:

jag skrev amanda och en lindah.. det var när vi var ovänner.. sen blev vi vänner och jag tänkte att skit i dem kommentarerna.. och vet du? jag skiter i om du säger att jag e tjock eller nåt.. för jag e den jag är och de e jag lycklig över..

E säger:

har jag sagt att du är tjock eller?

NEJ

FLY AWAY.. säger:

aaaa

E säger:

så fattar inte va du får de ifrån

FLY AWAY.. säger:

du säger de hela tiden.. så försök inte byee

E säger:

jag kanske sa det nån gång när du sa att jag har ett stort arsle, som jag inte fattar, eftersom att du vet att du är större än mig, och det har jag inget emot, alla är olika, men det är ingen mening för dig att ljuga om att jag är det



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: