Lägg ner

Allmänt - Kommentarer (1)
2009-04-29 @ 17:02:36

bild från Nattas blogg.

Okej Natta, nu tänker jag vara ärlig, det låter på dig som att du tror
att det bara är vi som håller på, och är så kallade "omogna" enligt
dig, men vem är det som kallar Fanny anorexiabarn? Vem är det
som säger att jag har ful röst, stort arsle, är fet, osv? Jo det är du,
om du inte minns det. Och du borde inte säga att Fanny har
anorexia när du inte ens vet vad det är? Du säger att anorexia
är när man går och spyr upp maten efteråt, men nej "IQ" det är
bulimi. Anorexia är när man helt enkelt ser sig själv tjock och
svälter sig själv, kanske äter 1 ärta per dag. Nu vet du lite,
och har du någonsin sett Fanny gå in på toan efter maten?
Och jag ser henne iaf äta varje dag i skolan, och hon äter
normala portioner. Hon föddes smal, och det tycker jag hon ska
vara stolt över, jag menar, visst, hon är smal, men inte sjukligt
smal, huvudsaken är att hon är frisk, som du snart inte kommer
vara om du fortsätter med dom matvanorna du har, och det
tror jag att du vet själv. Och att du sitter och säger att jag kallar
dig fet och grejer, vem var det som började? Och både du och
jag vet att du är större än mig, det är bara att inse, det är inget
jag skryter om, men att du sitter å kallar mig fet, gör inte situationen
bättre, det är du som behöver ta tag i det du äter, och inte äta 100
kakor per dag, och inte köpa godis VARJE jävla dag i skolan.
Så sluta kalla andra för saker när du vet att du ser 1000 gånger värre ut.

Och det med att jag sa att jag skulle avslöja en hemlighet om dig, det
va för att få dig att hålla käften, och sluta snacka skit om Fanny som inte
stämmer, hon har inte anorexia, punkt slut. Det är du som äter för mycket,
Och det är 100 procent sant


1 kommentarer
Postat av: Isabelle

Så j*vla bra skrivet Ebba!

2009-04-30 - 16:12:58 | URL: http://belluss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: