Lågt

Allmänt - Kommentarer (2)
2009-04-21 @ 23:59:49
Det är helt sjukt, ett klipp på youtube från Britains Got Talent.
Så kom det in en kvinna på 47 år som inte direkt hade utseendet
med sig, och då förväntar sig alla att hon kommer vara dålig?
Det tycker jag är så sjukt dåligt? När hon sa att hon ville vara en stor
stjärna å alla kollade snett, och tyckte säkert att hon var helt dum i huvudet.
Och sen när hon sjunger, visar hon sig vara helt jävla fantastisk.
Hade en helt sjukt bra röst? Det är så jävla dåligt att människor gör så,
dömmer innan dom vet, jag kände i mig att hon skulle vara bra.  :)

Susan Boyle är skitbra enligt mig.  Kolla in henne HÄR

Nu ska jag lägga mig, hare gött, godnatt <3


2 kommentarer
Postat av: Du vet inte

Tjenare



hoppas allt är bra



vad säger du om att följa varandra via blogglovin?



Min blogg e riktigt jävla grym o din ser intressant ut?



Så vad tycker du om min idee?

2009-04-22 - 00:55:23 | URL: http://duvetintee.blogg.se/
Postat av: :'(

hon e väl snygg? :'(

2009-04-22 - 18:51:49 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: