Morsning

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-04-29 @ 07:49:00
Godmorgon alla söta! :D
Vaknade runt halv 8 faktiskt :o
Så får lägga på ett kol för att hinna till
profilen idag. Jag hoppas att vi ska vara i
salogen idag, så jävla kul att fixa hår och sminka
osv. Igår gick jag och la mig runt 12 tror jag, med
lilla Felle brevid mig, tills jag upptäckte att han hade
en fästing på örat, haha, så jävla äckligt, sprang och hämta
pincett & papper. Blääk, aja, nu ska jag fortsätta platta håret. Kram / E



Kanske inte ser så bra, men här ser ni, jag har inte alls platt hår
innan jag plattat. På den här bilden har jag plattat bara ena sidan.
Så där får ni, ovetande puckoluckon i min klass ;)


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: