Söndag

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-04-12 @ 16:05:56
Hej, idag vaknade jag runt 1,
igår så började jag ju ladda ner Twilight som ljudbok.
Och när jag vakna va den klar! Så jag la mig å lyssnade
på direkten xD, Har lyssnat till nu! Och jag är bara på
kapitel 4! Sjukt! Just nu håller jag också på att ladda ner
den andra boken (New Moon), Jag har inte riktigt bestämt
mig om jag i över huvud taget ska lyssna på den xD, haha
eftersom att det sägs att böckerna är bättre, och jag vill inte
bli jätte besviken sen när andra filmen kommer ut, men jag
brukar ju försej tycka filmer som jag läst innan är bra ändå.
Men vi får väl se :), igår dissade charlieissocoollike alla igen -.-
han kom inte till sin liveshow, fast vi satt å vänta i typ 2 timmar..
Nu ska jag nog fortsätta lyssna :) Hejdå / E

ps. förlåt att jag har haft så dålig "skriftlig" uppdatering, har bara
lagt ut massa videor och photoshop bilder, men det bli bättre, lovar.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: