tillbaka

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-04-30 @ 22:38:02
Hej, nu är vi tillbaka, trodde jag skulle vara ute längre, men
det är så j*vla kallt! frös fittan av mig ^^, vi gick och mötte upp
hannah vid tunnelbanan, sen kom Bella typ 15 min senare.
Vi såg många, men john va en liten fjolla och ville inte träffa
mig, så han flydde. Och nicki kom fram och bråkade -.- ,
vilket jag ser helt onödigt. Hon har ju sagt flera gånger att jag -
är en hora osv. Men jag bara orkar inte, sa bara förlåt och gick
vidare. Billy prata i telefon när jag såg honom, sen kom han 
nt å hälsa, så den här majbrasan va seriöst ganska kass, om 
inte B, F & H va där skulle jag dött av tristess. Nu är jag trött! 

ps. Vi så Desiree & Paulina, (kända som Dessie & Paow) 
eftersom att typ Desiree gick i min skola förut eller nått. 

 
Just nu :P!

Hare bra, <3


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: