tråk

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-04-01 @ 20:43:36
föresten, ska kanske berätta lite mer om skolan,
som sagt, jag vaknade typ 1 timme efter att vi börjat, så
jag fick ju springa upp och kasta på mig kläderna
och så, sen åkte vi snabbt till seveneleven
och tankade min mobil, sen när jag kom till hantverken så hittade
jag dom nästan på direkten, såg ju peter inne på salongen,
tur att jag inte va sjuk idag eller så, för salongen va skiitkul!
Man kan platta håret, locka håret, våga håret, fixa med hår på
dockor, använda typ 100 olika hårprodukter & tvätta håret tillochmed.
Det va så skoj, först så lockade vi Fannys hår, och sen lockade jag
Stephanies, sen lockade Fanny mitt, det blev jättesnyggt, typ xD
fast det va ju konstigt att se mig i lockigt, speciellt korklockar/skruvar
 eller va de nu heter xD Man kan också sminka sig där, så steffi började
sminka en av tjejerna på profilen & jag och fanny började hålla på med
hårdockorna, de va kul :) Och nu kan jag ju smsa också, va i kontakt
med dom flesta hela dagen xD Men Hind kom ju som sagt inte idag,
vågade nog nt komma, eftersom att hon är ensam på profilen med oss.
Aja, när vi kom till skolan köpte jag och fanny godis, bajs! jag som ska
sluta med det.. :/ och vi hade typ en konsert sen, eftersom att dom typ
ska göra en teater i skolan ville dom ge oss ett smakprov på låtarna :S
lät inte särskilt bra iaf. Sen på sista lektionen drog jag Max omkring på
en stol flera varv runt klassrummet hela lektionen :O Så jäkla jobbigt! :O
Sen följde ju Bella med hem (som jag redan sagt), och det va ju kul, vi
tänkte först gå till parken, men vi struntade ju i det, och såg på Twilight!
Hon tyckte nog den va bra :) ... Till middag åt jag lasange :O, älskar det,
snart blir jag väl som katten Gustav eller nått xd kram / Ebba


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: