Tralalalla

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-04-10 @ 12:47:44
Godmorgon.

Igår gick jag och la mig klockan halv 3 ungefär?
Va så fruktansvärt trött, har ju varit med kompisar
hela veckan. Vaknade ganska nyss faktiskt, av att
mamma ringde mig, skulle till henne innan lunch,
men hon sa att de va ok eftersom att jag va så trött,
dessutom har jag inte fått mitt påskägg av pappa än!
Han gav mig inget igår, så jag gick och skällde ut
honom igår, då sa han att jag skulle få ett jättestort
ägg eftersom att han glömde, hoppas han håller de :O
så jag inte får nå jävla fjuttägg, jag ska ha ett megasize
ägg ju! Haha, igår satt jag ju också å kollade på Bert! &
Sex and the city filmen. Hade inte sett Sex and the city
filmen förut.. Den va bra, men jag grina två gånger i
utan nån anledning xD ? Å favoriten Bert älskar man ju!
Nu ska jag nog gå och duscha :) Hejdå.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: