TRÖTT

Allmänt - Kommentarer (2)
2009-04-08 @ 11:31:33
Hej, Natta sov hos mig i förrgår till igår. De va kul :) Vi försökte lära
oss någon konstig dans XD ! Snacka om att jag sög. Sen så träffade
vi Bella och Fanny, vi va ute lite å sådär. :) Sen så messade Max å
frågade om vi kunde träffas, å jag hade snackat med Hannah om att
sova över, å hon ville, så vi stack och träffade Max oxh Paolo. Vi va ute
hela tiden, snacka om att jag frös fittan av mig! :O, Hade bara linne &
en tunn kofta, Hade försej väst också.. Men den hjälpte ju knappast,
vinden gick ju rakt igenom koftan också. Sen åkte vi därifrån runt 10
tror jag? För Max skulle hem å pissa :o? Aja, vi åkte därifrån och sen
satt vi bara å kolla på tv resten av kvällen, vi somna runt halv 2-2 nått :)
Sen imorse fick man gå upp vid halv 10 för att gå ut med Alice, bläää
ska aldrig skaffa hund XD! Nu ska vi kanske äta något, sen ska Hannah
träffa sin älskade Andy å dissa mig! :O Vem vill göra nått senare :)?<3
CIAO! :)


2 kommentarer
Postat av: Isabelle

Jag vill! <3

2009-04-08 - 11:43:42 | URL: http://belluss.webblogg.se/
Postat av: Max

vafan jag va pissnödi? :o

2009-04-08 - 15:46:13 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: