hehe.

Allmänt - Kommentarer (1)
2009-04-06 @ 19:02:35
Förlåt att jag inte skrivit, men jag åkte hem till pappa igår med
isabelle, sen så sov hon här. Vi vaknade runt 12, spela lite sims,
satt vid datan och tråkade bara, sen så ringde mamma och påminde
mig om att vi skulle till stan idag å byta ut ett par byxor, -.- och dum som
jag är hade ju jagsåklart glömt det, å dessutom hade
 jag bara en kvart på mig att göra mig iordning, så när vi va klara gick vi
till skärmarbrink och mötte mamma, så åkte vi vidare till t-centralen,
bella gick av innan för hon skulle hem. Vi lämade tillbaka byxorna,
å försökte hitta några jag ville ha, men det gjorde vi inte. men som vanligt
så börja vi bråka -.- eftersom att hon är så jobbig! Eftersom att hon skulle
hem och laga mat eller whatever till Ludvig, så behövde hon gå innan mig,
å då sa jag att jag kunde ta pengarna eftersom att jag inte behövde gå,
men nej det fick jag nt "bara för att du äter godis i skolan", man ba VA! :O
jag har ju slutat? Hon kan fråga Beppo eller vem som helst, jag sa det
till henne, men hon bara vägra, så jag stack. Fyfan va hon kan vara jobbig
ibland, å det som är jobbigt är att hon klagar på mig hela tiden, att hon
inte litar på mig, hon tror att jag är sämst på allt i hela skolan, när jag
bytte om kolla hon på mig och sa att jag hade gått upp mkt i vikt, hur fan
tror hon att det känns? När ens mamma säger att man e tjock, .........


1 kommentarer
Postat av: Fanny

Du e inte alls tjock ??!

2009-04-06 - 19:46:31 | URL: http://faannys.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: