Allt om mig

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-04-27 @ 22:47:58
Namn: Ebba Bergström
Pojkvän: Skriv upp dig här :o
Födelsedag: 24 Augusti
Hemstad: Stockholm
Ögonfärg: Blågröna
Hårfärg:  Naturligt: Blond men just nu har jag färgat ljusbrunt. 
Längd: ca.1,63
Höger/vänsterhänt: Högerhänt 
Värsta ovanan: Snurrar på håret all the time
Stjärntecken: Jungfru
Sko stl: 37-38
Är dina föräldrar skilda:  Jaoup..
Din svaghet: Nervös
Dina rädslor: SPYA!
Mål för det här året: öh, sluta äta godis
Mest använda fras på msn: XD
Det första du tänker på när du vaknar: Öh, vad jag ska ha på mig.

FAVORIT:
Person:
Felix :o om han räknas
Färg: grön
Mat: pizza förfan :o
Djur: katt
Glass: ananassplit?
Godis: Lakrits & gelesaker
Affär: Gina tricot & H&M
Skådespelare: Robert Pattinsson <333!!!
Låt: Never Think & Let me sign
Nummer: 7
Tuggummi: Citronsmak typ
Favoritdag: Lördag
Årstid: Sommaren <3
Tandkräm: Bryr mig nt :O?
Doft: Coconut

VÄNNER OCH LIVET:
Vad vill du bli när du blir stor:
fotograf
Hur vill du dö: av en pinne i röven
Vem av dina vänner är mest lik dig: Utseendemässigt: Bella Personlighet: Hannah, Bella, Fanny & Steffi
Vem är högljuddast: Steffi :P
Vem får dig mest att skratta: Hannah, Bella, Fanny & Steffi
Vem har du känt längst: Linn Fredriksson :)<3
Vem är blygast: Bella
När grät du mest: När jag var som ensammast.
Vad är den bästa känslan i världen: Att älska någon
Värsta känslan: Att spy?
Vart vill du bo i framtiden: Stockholm elr London OFC ! :O
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara: Att jag skulle vara mindre nervös hela tiden.
Hur länge tror du att du kommer leva: 4-ever
Varit kär: Ja.. Men han togs iväg från mig ^^
Blivit dissad: Allt för många gånger
Rymt hemifrån: Ja
Föreställt dig ditt ragg naken: ahahha, njäe.
Skolkat: hehe, nää xd! (jo)
Tänkt på självmord: för länge sen
Sovit utomhus: japps
Gråtit i skolan: hehe, japp
Spytt i skolan: sluta prata om spya ;(
Velat bli modell: haha, jarå
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: haha, ja
Sätt en död människa: på tv
Druckit alkohol: ja
Använt droger: nej?
Varit på scen: ja, I hate it!
Snattat: ja
Retats: Det är mitt liv ;)

DU:
Svär:
Ja.
Sjunger bra: föreställ dig en kråka? ;)
Duschar dagligen: varannan
Vill gå på högskola/universitet: JA!
Vill gifta dig: om jag hittar nån bra ja.
Tror på dig själv: i olika lägen
Kommer överänns med dina föräldrar: öhm, ibland
Går till kyrkan: Bara på dop,bröllop & begravning
Sover med gosedjur: JA! klarar mig inte heller utan snuttefilten ^^
Dansar i regn: Vem gör de :S ?
Sjunger i duschen: OPERA!!

THIS OR THAT:
Pepsi/cola:
Cola
Mcdonalds/burger king: im luvin it :) donken såklart
Choklad/vanilj: choklad
Jordgubbar/blåbär: det beror på :), men tror jordgubbar.
Kött/veg: Kött
Tv/film: Film
Gitarr/trummor: trummor 
Adidas/nike:  Adidas
Kinamat/mexikanskt: blä, inget
Kakor/paj: kakor
MTV/VH1: MTV
Blind/döv: Döv

KAN DU:
Gå ner i splitt:
kunde, när jag va typ 6-7
Skriva med båda händerna: det går ju lite sissodär.
Vissla: Ja, !!
Blåsa en bubbla: Ja
Rulla din tunga i en cirkel: Ja, betyder inte det att man är bra på å kyssas ;)? 
Ha dina ögon i kors: liiite
Nudda näsan med tungan: nä :O 
Dansa: hahahhaha, NEJ
Äta vad du vill utan att oroa dig: nej, xd
Vem var den senaste pesonen du nudade: hannah
Jag pratade i telefonen med: mamma
Jag kramade: hannah
Jag skällde på: typ, natta?

SENAST DU:
Skrattade:
nyss
Grät: typ, förrgår.
Tuggade tuggummi: idag
Drog ett skämt: idag typ ?

VAR ÄR DU:
Vad ser man utanför ditt fönster:
 gata
Lyssnar du på musik nu: näe
Vad har du på dig: jeansleggings, linne, tröja och kofta.

TROR DU PÅ:
Liv på andra planeter:
 hehe, marsianer!
Mirakel: aah
Magi: hokuspokus!
Kärlek vid första ögonkastet: såklart
Gud: Nej
Spöken: Jaaa xD!
Tomten: tomten finns visst :(

RANDOM:
Vilket land skulle du vilja besöka:
Skulle vilja åka till New York.
Hur många plattor äger du: nåra?
Hur många kuddar sover du med: 3-5 st ^^
Dricker du mjölk: självaste kalven här. :O
Personer du hatar: kossor
Tror du gud är en tjej: Tror inte på gud ändå så...
Var tror du vi hamnar när vi dör: i toan?
Hur många signaler innan du svarar: ingen ringer nånsin till mig! ;( (jag räknar inte)
Vad borde man uppfinna: glödlampan! xd
Är du ett hälsofreak:  näe, sämsta kondisen & godis varje dag.
Vad är det värsta vädret: blåsigt och regn.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: