Woho

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-04-27 @ 22:11:56
Hej, förlåt för dålig uppdatering!!!

Men har varit ganska upptagen. Igår var vi ju
på grönan som sagt, SKITKUL! :D
Åkte insane också, stod i kö 2 timmar för att
åka, så jäkla jobbigt, men det var så värt det!
Sen efter grönan åkte jag hem till Hannah och
sov där, sen har vi ju varit i skolan som vanligt
idag, jag och Steffi kollade om vi verkligen hade
gått på samma dagis 1 året, och det hade vi ;)
Had no idea.

Sen efter skolan ringde jag och Hannah Axel, och
fråga om han ville göra nått, men han va upptagen,
så vi stack till globen (planerat), och shoppade lite.
Jag köpte: 1 tröja, 1 T-shirt och typ, en jacka + solglas-
ögon. skitfint alltihop. Hannah köpte typ 1 par shorts,
1 tröja, en bebissparkdräkt till hennes mosters barn
som föddes inatt, och solglasögon. 

Lägger säkert in bild på mina nya kläder senare :)
Nu ska vi bara myyysa, och lägga oss ganska snart
eftersom att de är skola imorgon. Hare bra / E


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: