About me

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-08-20 @ 00:53:52
OM MIG
Namn
- Ebba Bergström
Bor - På två ställen. 

Syskon - Felicia, Petra & Ludvid (+) Stefan, Thomas & Bobby. 
Född - 24 Augusti 1995 (Fyller år på Måndag :D!)
Ögonfärg - Blågröna 
Längd - ca. 1.64 
Sko storlek - 38 
Höger eller vänsterhänt - höger

Stjärntecken - jungfru 
Hårfärg - naturligt blond 
Födelseort - Stockholm  
Hudfärg - Blå? Nej, men solbrun just nu.  

Dagens...

Saknar - Felix :( 
Kläder - svarta jeans, vitt linne & en svart kofta.

Dagens humör - glad! men just nu trött! 
Mat - kyckling och nått xD 
Köp - Coca Cola? 
Göra sen - Sooova <3 
Pinsammaste - Inget pinsamt idag :) 

SVARA ÄRLIGT!!

Tycker du om att plocka svamp - Nej xd 

Var någonstans på kroppen har du mest muskler - lår? + fett XD! 
Du ger mycket komplimanger till andra - ibland :) 
Är du nöjd med ditt förnamn - nej 
Du tycker att du själv är smart - hahah, inte direkt. xD 

Vad är det sämsta hos dig - blir lätt nervös. 
Vad är det bästa hos dig - min humor? XD BAJS! 
Har du bra självförtroende - njaee, sådär :) 
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn? - för många  
Du tycker om att vara med tjejer? - Skitkul att vara med tjejkompisarna!
Känner du dina grannar - lite :) 
Vad har du för färg på dina underkläder - Just nu? Vit & Vit/Blå prickig xD 
Använder du trosor varje dag - Ööööh! JA! 
Svär du ofta - För mkt :/ 
Gillar du skolan - Vem gör det :S ?  
Har du någon gång skolkat - Neeej ^^, Jo såklart jag har. 
Spelar du något instrument - Vill spela piano. 
Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - Badminton, Fotboll, Bowling..

Vad ska du jobba som? - Fotograf! 
Har du några piercningar - Both ears 
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - Det beror på.  
Tycker du om djur - Ja!  


Nu måste jag dra till sängs! Blev mycket senare än jag trodde! :S



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: