Dator grejer!

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-08-27 @ 10:50:17
Haha, oj nu händer det grejer.
Precis nu fick jag ett samtal från
pappas kompis Björne som fråga
vilken färg jag ville ha på min dator!
Tyvärr har jag fått reda på att det inte
är den jag ville ha :/ (Asus EEE 1005HA)
Utan någon annan, pappa förklarade
Varför igår, och det va för att han upptäckt
att på Asus laptopen är det som ett annat
sorts programvara eller nått skit, och det är
jättesvårt att sitta vid :S Eller något, har ingen
aning, så därför har han beställt en som är
lika stor, med webbcam inbyggd osv, fast
Bättre och med Windows Vista. Vill ni veta
vilken färg jag tog ;)? Jag fick välja mellan
Röd, Svart eller Vit, och jag tog såklart VIT!
Hoppas bara datorn inte ser ut som en
telefon från medeltiden -.- XD! Hejdå, nu ska
jag somna om!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: