Ebba försöker vara sur :o

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-08-11 @ 21:34:33
En grej som jag tycker är jobbigt!
Haha, är när jag blir lite småsur på
någon, så kan jag inte vara sur särskilt
länge. (Om det inte är något riktigt allvarligt).
Haha, och många säger att det är en bra sak.
Men jag är ju lite envis av mig xD, så alltid
när jag blir lite sur på någon, försöker jag verkligen
att vara sur på den personen. Sen kommer det upp
något jag verkligen vill berätta eller snacka om med
just den personen ! Xd Å nu kan jag bara säga att
jag inte orkar va småsur på dig Fanny längre, det går
bara inte, och jag vet att det är omoget att bli sur
för att du inte orkade komma, men sån är bara jag xd
love you girl.

CYA LATER


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: