godmorgon på er

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-08-29 @ 10:04:16
Godmorgon på er alla,, (skulle fortfarande sovit om det inte
var för mamma), men vi ska på nån picknick i sigtuna eller
nått :S! Och jag tvingas följa med. Aja, har nyss tagit en
snabbdusch. Ni kommer nog inte höra från mig så mycket
idag alltså.

Och juste! Har någon ett tipis?
När jag ska laddab upp bilder på
bloggen så krånglar datorn,
så fort bilden kommer här i skrivfältet
så kommer den där "Skylten" upp,
där det står nått som: "Internet explorer
har stött på ett problem och måste avslutas,
Skicka felrapport eller inte".

Så alltså kan jag itne ens ladda upp mina cambilder,
lyckades på in de där två små bilderna efter typ 20000
försök, å så kan jag inte ha de i normal storlek. Undrar
bara om jag kan göra något åt det. Tack, hejdå.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: