hamburgare

Allmänt - Kommentarer (1)
2009-08-14 @ 13:03:00

Just nu sitter jag här och leker me lego,
Ludde ville bygga en stad, och jag har
inget bättre för mig i alla fall. Snart ska
vi äta lunch och jag är så hungrig! Haha!
Jag verkligen dreglar när jag känner
lukten från grillen, jag älskar hamburgare.

Dessutom har jag ett svar till Viktor som
skrev en onödig kommentar (ännu en gång),
Där det stod något sånt här,
"Oj va intressant,
Va många kommentarer du har! NAT!"
Jag skriver inte för att just du ska tycka det är intressant,
jag skriver för att jag tycker det är kul, för att jag
behöver skriva av mig, och om andra gillar det är det ju 
självklart ett stort +.  Och vikor, jag fick nyss en
kommentar ;) tack så mycket.



1 kommentarer
Postat av: Anonym

najs blogg du har :)

2009-08-14 - 19:38:59 | URL: http://eswalander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: