Harry Potter !

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-08-23 @ 03:00:12
Hej, har precis kollat klart på
"Harry Potter och Halvblodsprinsen"
fatta inte så mycket då xD, fick sitta å
fråga Tilda (båtlägret), om allt hela tiden,
vad allt betydde å va alla heter osv.
Hon tyckte nog jag va jobbig XD hah.
Aja, lite fick man väl njuta av filmen i
alla fall, eftersom att Draco killen är
så snygg! XD (tkr jag iaf), men blev
förbannad när han han gjorde nått
dumt (tänker inte berätta, eftersom
det är vissa som inte sett den :P),
Alltså, blev så arg att jag skrek
"Jävla Tölp" eller nåt :S Pappa
kom in och sa åt mig att lägga mig Xd
Aja, är trött nu, och ska till mamma imorgon.
Så cya later! :O


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: