Konviskera?

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-08-30 @ 13:40:21
Hej, imorse bråkade jag lite med mamma -.-
För att hon har bestämt sig för att totalt ta
över mitt liv, hon ska bestämma när jag ska
sova, när jag ska vakna, när jag ska äta,
när jag ska vara hemma, jag är så jävla
trött på henne. Imorse vakna jag av att hon
kom in i mitt rum och rulla upp rullgardinerna
osv. Då blev jag skitförbannad för att jag fortfarande
ville sova, för att jag var trött :S ? Sen fråga jag vad
klockan var, den va halv 9! Är hon helt dum i huvudet
eller? Jag! Gå upp klockan 9, det kan hon ju glömma.
Så jag börja skrika låt mig vara, å gå ut härifrån å
massa, antar att hon blev sur, för när jag vakna va
ingen hemma och hon hade tagit min mobil,
jag ringde alltså till henne, och hon sa att de va på
nått ställe, typ platagen eller va de herter :S, så lät
hon sådär barnsligt nöjd bara för att hon inte hade
berättat, å när jag fråga var min mobil var sa hon att
hon hade "konviskerat" den :S? Så jag blev alltså
skitförbannad, gick in och leta och rev fram hela
hennes rum, (utan tur), sen så tog jag alla hennes
favvogrejer och låste in mig på mitt rum ! HAH XD
hon har redan frågat efter 3 saker, telefonen,
fjärrkontrollen, och sina bindor. Hon kan glömma
att få tillbaka dom, (om inte jag får min mobil såklart),
Men hon måste  skynda sig, så jag kan åka hem till
pappa så fort som möjligt. Hejsvejs


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: