morgon

Allmänt - Kommentarer (2)
2009-08-14 @ 10:43:44
Hej, är riktigt trött, men jag kan bara inte
somna om. Vaknade först vid 6, men
det var helt uteslutet att gå upp då! Så jag
gick och la mig igen. Nästa gång jag
vaknade var klockan halv 9, och då tänkte
jag faktiskt gå upp, men jag satte på
filmen Peter Pan (favoritfilm<3), men
efter en stund somna jag såklart om
igen. Och nyss vaknade jag och bestämde
mig för att gå upp! Så konstigt att jag har
börjat vakna så himla tidigt nu för tiden.
Jag som älskar att sova länge :/!
Ska i alla fall gå och äta frukost nu, så vi hörs!
PUSS!


2 kommentarer
Postat av: Anonym

Jävlar intressant, berätta lite mer om när du vaknar din blogg har fan många comments! XD NAAAT!

2009-08-14 - 12:44:06 |
Postat av: Anonym

det är väll bara bra

2009-08-14 - 12:56:32 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: