Skola imorgon, BAJS

Allmänt - Kommentarer (1)
2009-08-30 @ 21:08:49
Förlåt för dålig uppdatering, men som förutspått
har det varit mycket bråk idag med mamma, om
massa olika saker as usual. Stack ut i skogen och
satt där hur länge som jag vet inte. Blev så förbannad
att jag stack hem till pappa, smart nog med en stor
bag full med kläder utan axelband och min skolväska
helt fullproppad den med, så jag smsade Bella och bad
henne hjälpa mig, trodde seriöst att hon skulle säga nej,
Men snäll som hon är sa hon "Absolut", och kom och
hjälpte mig hela vägen till Skärmarbrink, tack gumman <3
Och nu har jag suttit här runt en timme och gjort ingenting,
Bara slappat. Men vi hörs imorgon eller senare ikväll.


1 kommentarer
Postat av: Isabelle

Det var faktiskt lite roligt att gå runt och släpa på den där bagen. Elr inte roligt...men du fattar vad jag menar xD

2009-08-31 - 07:24:13 | URL: http://belluss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: