Skottland blir inte av

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-08-06 @ 13:15:40

Det kanske inte blir någe Skottland after all..


Jag, pappa & Ingalill skulle ju till Skottland för att gå på min "styvbrorsas" bröllop.
Men nu verkar jag inte va med i bilden alls, innan jag åkte till Dalarna sa han att
han skulle beställa biljetter för flyg & hotell osv. Sen när jag va där sa han att
han hade gjort det å allt va klart, nu plötsligt säger han  att det är för dyrt å att jag inte
kan följa med, men att han inte riktigt vet än, dessutom tror jag att han är för feg för
att säga det rätt ut, att jag inte kan. Utan han låssas som att det kanske går ända tills
det smäller, och jag blir lämnad efter. Så har det alltid varit. Är så jävla besviken nu,
byebye Skottland..


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: