The Voice

Allmänt - Kommentarer (2)
2009-08-16 @ 00:33:57
Hej, stack ut på The Voice fast jag egentligen inte skulle.
Fanny tjatade lite och jag var såld haha, Så jag stack
och mötte Fanny och Bella i gullmars, sedan åkte vi
till T-centralen, därifrån ringde jag Axel som jag hade
frågat om att komma också! Så vi möttes upp och gick
runt lite. Fannys kompis Mimmi gick förbi Axel å sa:
ÅH! Det är du! Sen gick hon vidare, Men Fanny stoppa
henne, och sa hej osv. Sen gick vi vidare, träffade
Jenni och några.  Totalt såg vi 3 st. Kändisar, eller.. xD
Kändisar och Kändisar, den ända kändisen vi såg va
Magnus Carlsson eller vad han heter. Men Vi såg
Desireé Nilsson & Kissie också. Aja, vi gick och lyssnade
lite på musiken då plötsligt alla började springa som
galningar, man fick panik. Alla sprang och puttades och
gick me händerna för munnen. Fattade ingenting, va väl
bara att springa. Det visade sig vara en tårgasbomb.
Så jävla omoget att kasta en sån bland 1000tals människor.
Vissa svimmade och hade fått tårgas i ögonen så de va
helt röda. Men när allt hade lugnat ner sig lite gick vidare 
till nån gräsmatta där de spelade YMCA låten och Axel
dansa som en galning haha, han fick till och med några
andra att börja dansa. Har det på film haha, men lägger
ut det när jag kommer hem till pappa på måndag. Sen
blev klockan så mycket att vi började dra oss till MaX där
Bellas pappa skulle komma och hämta upp oss. Då
plötsligt en kille kommer upp till oss å börjar snacka.

Killen - Hej på er små damer! Vänta lite! Du va inte en dam
du är en herre! (till axel alltså), ja! Du är en herre du! Asså!
De va såhär! Vi säger att du är scenen (pekar på fanny),
å här står jag! Och plötsligt börjar alla gråta å springa!
Å jag håller ut armarna å ska trösta! Men ingen vill bli
tröstad! Dom springer bara runt mig va! Å jag fatta ingenting!
A just det! Hej, jag heter Per (Skakar hand med fanny)
Hej jag heter Leffe (Skakar hand med mig.
Hej jag heter Jonas (skakar hand med Bella)
Hej jag heter Björn! (skakar hand med axel)
Sen pekar han på några andra och går vidare, ahhaha.
Å vi fatta ingenting, han va nog lite full den killen haha :D

Aja, sen stack Axel och Bellas pappa kom och hämta oss,
och nu är jag hemma här med Fanny :) Snacka om kul kväll.


2 kommentarer
Postat av: Josefine

hej. Det låter som en riktigt rolig dag!

2009-08-16 - 12:25:59 |
Postat av: Josefine

Hej. det låter som en riktig rolig dag!

2009-08-16 - 12:26:31 | URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: