Ung08 & Rosa foppatofflor.

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-08-13 @ 17:42:40
hej,

idag åkte jag och fanny till ung 08 (som sagt),
nästan på direkten träffade vi hannah och bella (+alice).
vi gick runt en stund och träffade lite männsikor, och hannah
ville typ gå å slå viktor holtbo eller något? sen ringde vi axel
å fråga om han ville komma (jag, fanny och han snacka om de
igår), å han kom typ 20 min senare xd vi gick omkring lite på
ung å sådär, bella å fanny va lite tysta eftersom att det va första
gången. sen spela vi guitar hero i något tält xd axel förstörde
allt, bara för att nån ringde honom! fortsätte gå omkring och prata,
blabla.. träffa jenni och becca igen, sen gick vi för att hämta axels
cykel eller något, hannah stack för att alice va rädd (fast hon
egentligen gick tillbaka till ung...), men sen börja det spö regna.
Så jävla hemskt! aja, sen sa vi hejdå och han cykla iväg och vi
tog bussen till slussen och åkte tbana därifrån. Å nu e jag hemma ,
blöt & trassligt hår, ser allmänt förjävlig ut.

Men det har i alla fall varit en jättekul dag, har saknat  axel så mycket!
 PS. Skulle lägga in bilder på dagen och axels skitsnygga rosa foppatofflor,
xd men jag råkade glömma att ta ut kameran ur bellas väska. Aja,
lägger väl in de nån annan gång. / Kram


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: