Önskelista

Allmänt - Kommentarer (1)
2009-08-11 @ 21:00:18
Födelsedags-Önskningslista :)

1.  Asus EEE PC 1005HA:


Blev förälskad i den första gången jag såg den på Fannys blogg, den är ju fan helt
underbar xD Den här är typ högst upp på min önskelista just nu.
Den har:
Inbyggd Webbcam
8 timmars batteritid
och så har den Windows XP
och ett stort + är ju att den är billig, me want.


2 Sony Ericsson W580i:

Hoppas på att få en ny mobil nu när jag har tappat bort min förra,
och för tillfället har en skitmobil. Men vi får väl se!

3 Canon EOS 500D:

En kamera jag önskat mig ett tag nu, eftersom att jag verkligen vill satsa på att fotografera,
"For a living", Måste jag ju ha en bra kamera, och den jag har nu är okej, inte särskilt bra.
Och med dålig kamera, blir det dåliga bilder.
Minuset med den här är att den kostar över 8000kr. Så den får nog vänta lite i alla fall.





1 kommentarer
Postat av: fanny

Då kanske vi har likadana :)

2009-08-11 - 21:33:47 | URL: http://fannuws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: