Today

Dagens outfit - Kommentarer (0)
2009-08-19 @ 23:11:33
Hej allesammans! FÖRLÅT! För att jag inte skrivit,
men har varken haft orken eller tid, efter skolan
stack vi hit och hämtade mitt SL-kort. Sen kom Bella
hit (som planerat), och vi drog vidare till Globen.
Där tog vi massa bilder och gick vidare ner till
globens garage osv XD, där vi tog lite bilder och
hade lite skoj, sen skulle Hannah åka och lämna
sin hund Alice någonstans. Men jag Bella & Fanny
stannade kvar i Globen, då satte vi oss och pratade
om lite känsligare saker, och det är verkligen jätteskönt
att prata ut om sådana saker, och ändå vara riktigt säker
på att ens hemlighet är säker hos den/de personerna.
Sen fortsatte vi ta lite bilder och gick omkring lite igen,
tills det var dags för alla att gå hem. Så jag stack hem och
tittade på "Rasmus på luffen" haha, me love.

Dagens outfit :)

Haha, fråga inte varför jag har nån ljusfläck på ena tutten XD? För det har jag själv
ingen aning om varför, taha. Fler bilder från dagen kommer strax :)


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: