Bilder från London

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-08-27 @ 21:25:31
Men gud! Sorterade lite bilder här på datorn då jag plötsligt upptäcker
att jag inte har visar er London bilderna? Från i Maj, med mamma,
mormor och moster! Aja, kanske lite sent, men visar de nu i alla fall!


|Moster i dörröppningen till vårt hotell!|


|Jag tycker bussarna är döhäftiga i London! Ska köpa en när jag blir stor (A)|


|Min mormor och mamma utanför hotellet<3|


|Mamma på tunnelbanan! Haha, va stirrig hon ser ut XD Som ni ser är vi vid
Paddington Station :D|


|Tunnelbanan <3|


|Moster och Mamma :)|


|Haha, en liten gris :o? xD|

Det var tyvärr alla bilder jag har :/ Kameran gick ju sönder första dan -.- !


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: