ÅÅÅÅÅÅH! :(

Video - Kommentarer (0)
2009-12-13 @ 21:59:30

Hitta de mest fina, underbara, sorligaste klippet i mitt liv.
Kommer ihåg exakt den här scenen, min favoritfilm :)
(har ganska många favvofilmer än så länge XD lr hur)
Casper får bli människa för en kväll, och dansa med Kat!
men han som spelar Casper som människa
va faktiskt min första på munnen-kär puss :O? XD
Om att sitta å pussa på tvn räknas? ;) Aja, iaf! Bästa delen!
Men! Tyvärr! Så är inte kyssdelen med :( Vilket är lite ledsamt, :(

Tror den filmen ligger hos mamma, bajs! Jag som ville se på den nu!
Gud, kommer ihåg hur snygg jag tyckte han va!
Och jag håller med, det sötaste en kille kan säga till en/fråga en är:
Can I keep you?

Från filmen Casper, (Casper the ghost)
med Christina Ricci och Devon Sawa.



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: