Biomaraton

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-12-25 @ 21:48:38
Hej, förlåt för dålig uppdatering. Men har helt enkelt inte kännt för det,
på julafton ville jag bara umgås med familjen osv. Fick väl fina saker :)!
Eftersom att mina kusiner blev magsjuka så firade vi julen här hemma hos
oss, med mormor och moster bara. Det var jättemysigt, mycket paket
under granen var det också, (dock inte till mig). Alla åkte hem runt 7 och
Ludvig satt och lekte med sina nya saker och jag satt vid datorn. Trötta !

Sen idag hade jag och Natta "Biomaraton". Vi träffades runt 12. Åkte in till
hötorget och såg först Alvin och gänget. Sen Avatar.

Betyg: Alvin och gänget
Den var väl bra och rolig, men inte bättre än den första tyvärr, enligt mig i alla fall.
Skrattade ändå ganska mycket. Minus är också att den var på svenska. Mkt roligare me eng.
Den får: 3 av 5.

Betyg: Avatar
Herregud, vet inte ens vart jag ska börja! Den var helt fantastisk! Mycket action eller vad man
ska säga, kärlek, äventyr. ALLT! Och så såg de häftiga ut också. Filmtiden 2 timmar och 40
minuter var helt okej för mig :P! Det ända minuset var att det var lite jobbigt med 3D glasögonen,
det blev jobbigt för ögonen efter ett tag och jag fick ta av dem och vila lite i små pauser.
Men man kan ju själv väla om man vill gå på 3D eller inte. Själv tycker jag att det såg jättehäftigt
ut i 3D i alla fall.
Den får: 5 av 5!
(Gå och se den!)

Sen direkt efter bion åkte jag och Natta hem hit med tunnelbana. Där vi stötte på Farbod vid
Gullmars, han knacka på tunnelbanefönstret. Ville bara säga: Vad vill du då jävla mupp?
Men aa. Ibland stöter man på puckon :) Man ska va snäll mot CP skadade.
Aja, nu sitter vi hemma här och tråkar. Billy hotade med att komma hit eller något, men
sen sket han i det XD

Aja, vi hörs! Godnatt och sov gott på er.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: