Day after yesterday !

Allmänt - Kommentarer (1)
2009-12-20 @ 13:44:24

Blev inget sova över igår, det verkade som att Bella stängde av mobilen
efter typ 2 samtalet. Men man vet ju aldrig. Hon kanske bara inte var nära den.
Fanny svara aldrig :S Även om hon va typ innne på facebook 2 timmar efter att
jag skrivit till henne. Natta och Hannah sov med varandra. Så jag hade en tråkig
kväll igår helt enkelt XD! Aja, idag kommer två videoklipp upp här på bloggen.
En rolig video nr 2, och en Ludvigs dancemoves. Vilken vill ni se först ;)?

Jag vill så gärna ut och åka skridskor idag, även om klockan är typ två nu XD
Men det går inte, eftersom att skridskorna är hemma hos mamma. Ska till
henne på Onsdag föresten. The Day Before Christmas!

Vad önskar ni er i julklapp?


Haha, bild från förra året. När jag och Hannah va och åkte
skridskor i kungsan.



1 kommentarer
Postat av: hannah

snyggast ebba jag fotta :) vi borde åka igen. va gör du imorron efter 4:a?

2009-12-20 - 18:59:31 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: