Igår

Allmänt - Kommentarer (1)
2009-12-11 @ 12:40:05

Godmorgon!

Förlåt att jag inte skrev igårkväll, men vi gick hela dagen igår så
jag däcka så fort jag kom hem. Anyway, igår så gick vi först runt
lite i området här, jättefint, verkligen :o Sen åkte vi till en marknad,
Ingalill trodde de va en jättebra, men det var en mat-marknad, och
jag blev riktigt äcklad faktiskt, det fanns grishuvuden i kyldiskar, och
änder, bävrar och massa annat hängandes på sidorna av gatan i
snören runt halsen. Sen åkte vi till Covert Garden (tror jag det stavas),
där det var en annan marknad, med kläder, smycken och massa annat.
Vi satte oss på en resturang och väntade på Bobby, som precis hade
slutat jobba. Han kom precis när våra 2 ENORMA pizzor kom. Så alla
börja äta och delade på dom. Och jag menar, de va verkligen enorma,
ag blev jättemätt, men Bobby, var fortfarande jättehungrig xD (fråga
mig inte hur, för mig är det omöjligt), så han beställde en till, som
han åt upp nästan helt själv, för pappa tog en slice. Aja, sen gick vi
runt och titta lite, och jag köpte julklapp till Bella, Steffi och Hannah.
så har några kvar XD Såg den perfekta födelsedagspresenten till
Fanny, men den kostar 20 pund. (Ca 240kr), Så det kanske får
bli Födelsedags och Julklapps - present. Sen köpte vi Engelska
Cookies och sånt, jättegott. Ville också ha en Cupcake men
det fick jag inte XD I alla fall, sen gick vi till de riktigt stora gatorna
här i London, med Hamleys (där jag kollade på julklapp till Ludde),
vi gick in i nån London affär också, där jag kolla på juklapp till
Marzia och Natta! Men köpte tyvärr inget, imorgon ska jag och pappa
gå ensamma och bara köpa julklappar :) Aja, vi gick runt mycket.
Satte oss och åt revbensspjäll nånstans också, fast jag var mätt.. 
Sen kl. 18:30 började vår rundtur!!! Då gick vi runt på de ställerna
där Jack The Ripper mördade sina offer 1888. Riktigt läskigt :O
Sen kom vi hem runt 22:30. Å vi drack lite te i 10 min, sen gick
vi och la oss, somnade så fort jag nudda kudden.


På promenad i området :O XD


Snabbfrukost på Starbucks


Vi skulle ta bild med Tower Bridge XD Men aa.. jävla buss


Där är Tower Bridge! De bygger typ om eller nått på vänster sida :o


Resturangen vid Covert Garden
 


Pizzaätande


Mums !!


Ingalill och Bobby :) Sött va ?


Jag och Ingalill kollar på saker, jag köpte inget där till nån! Så jag avslöjar inget!xD


Haha! Så jävla ful, Bobby ville köpa en halsduk och vantar, så pappa och jag
lekte runt lite med mössor xD


Haha, ser så skum ut för att jag börja skratta samtidigt XD
Det va skitroligt när Bobby testa sin halsduk, han fråga om han såg bögig ut xD


Försökte få med träden med ljus i bakrunden, gick inte så bra XD


Piccadilly Circus


Twilightoch New Moon spel på Hamleys


Tower Bridge


Bobby, Pappa & Ingalill (hon köpte världens fulaste mössa i nån affär -.-)


Lite suddig bild, men i alla fall, Thomas och hans tjej Jennie.
Som vi mötte upp på revbensspjälls-stället :)


Hihi, Thomas :D!


Haha, Bobby!


Bobby och Ruth innan rundturen


Jennie :)


haha! Ingalill, Ruth och jag


Ingalill och Bobby


Det var bilderna för igår, tar nog fler idag!
Men nu ska jag gå och duscha, pappa och ingalill är i affären, kommer
nog snart hem igen, och då ska vi ut! Så vi hörs!



1 kommentarer
Postat av: Natta

bobby e så gullig :D <3

2009-12-11 - 19:26:51 | URL: http://ifyouseekme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: