Hola

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-12-27 @ 17:42:02

Haha, godkväll!

Idag väcktes jag runt halv 12 av mamma. Gick upp åt
frukost. Lekte lite med Ludde. Åt lunch. Sen vet jag inte
riktigt vad jag gjort. Tv.. typ XD Sen vid halv 4 åkte jag med
och släppte av Ludde och mamma vid nån teatergrej som
Ludvig fick av vår moster, bara för att få frisk luft. Sen
åkte jag också med Petteri till bauhaus för att köpa nå rörgrejs.
Aja, har haft en riktig skitdag XD Vill att nått ska hända.

Och dessutom, det jag längtat mest till, Nyår. Kanske vi inte ens
ska fira där vi brukar. Vilket gör mig skitförbannad. Jag
tycker ju om att vara där så mycket! Eller asså, vi har alltid
kul typ. Man vet vad man ska göra osv. Jag gillar inte
förändringar i över huvud taget. Vad gör jag ens kvar hos
mamma om vi inte ska åka dit xD Då är jag hellre hos pappa!



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: