Hata lärare

Allmänt - Kommentarer (1)
2009-12-07 @ 17:50:18
Hej,

Är inte på humör för någonting nu..

Ska ju till London på Onsdag eftermiddag. Och idag så lämnade jag in
ledighetsansökan, hon verkade helt normal (läraren), och gick med
ett leende in och skulle fylla i, sen kom hon ut å ba:
-Du får inte ledigt
Först trodde jag hon skämta med mig, jag menar, två dagar? Två
dagar är ingenting men aa.. Hon tyckte jag hade för mycket att
göra och för hög frånvaro, jag menar, är hon helt paff? Det är jul
snart, jag, pappa och ingalill vill fira jul med hennes barn, och
mina styvbröder, är det så jävla mycket begärt?

Aja, har precis pluggat skiten ur mig på SO, så nu är det bara No
kvar och jag är klar för kvällen.

Vi hörs.. skriver innan jag åker till London i alla fall.


1 kommentarer
Postat av: hannah

du fick väll inte ledigt hur kan du då åka:O??

2009-12-08 - 13:23:59 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: