Roligt på idrotten

Video - Kommentarer (0)
2009-12-09 @ 00:27:57

Haha! Nu är videon här! XD Gud va ni väntat, eller hur :P?
Okej, ska förklara hela videon, jag och Steffi har konsert (vi driver alltså),
Vi fick inte gå ner till någon av de andra idrottsalarna (vi har 3 st idrottsalar och
6 omklädningsrum, alla sitter ihop så man behöver inte gå ut, man bara går igenom
omklädningsrum, och alltså, vi fick inte gå ner till nån av de andra/killarna. Vår idrotts-
lärare Danne låste dörren ner dit, men han öppnade när vi höll på att ha konsert XD
Så när han gick till den andra idrottsalen, så sprang vi och gömde oss i duscharna i
det omklädningsrummet, för att vänta på att han gick tillbaka till våran, men han kom
på några av oss, förutom mig Natta och Rajaa, men de andra kom strax efter ändå,
så sprang vi till killarnas idrottsal (nr 2), och sprang vidare till nr 3. Där Danne hade
släckt ner, så sprang vi till det andra omklädningsrummet i nr 3:s idrottsal. Steffi
säger att vi ska gå till omklädningsrummet i idrottsal nr 2, där killarna är, men då
kommer alla andra och ropar att Danne kommer, så alla gömmer sig i duschrummet.
Först står jag me Steffi och hon snackar om att kissa på sig eller nått XD Sen hör
hon något och går för att kolla, så Fanny kommer och ställer sig i min dusch och
jag frågar hur de går XD Sen går vi för att kolla lite, men jag går tillbaka (troende
att nån annan står kvar i duschrummet), så står jag där, inget hörs, så jag
frågar om nån är kvar XD så får jag typ panik när ingen svarar och springer ut,
sen går vi vidare till omklädningsrummet i sal nr 2. Är där inne ett tag, går ut
börjar gå mot sal nr 1, men jag ser Danne komma så vi börjar springa till
omklädningsrummet igen, vi sitter där ett tag och när kusten blir klar så har
dörren gått i lås, och vi får vänta tills Omar kommer och öppnar dörren.
Vi går tillbaka till det omklädningsrummet vi va på väg till, då nån ropar att
Danne kommer (igen), så vi springer ut utomhus, utan skor, och det är
svinkallt. Vi går runt hela huset tills vi kommer till vårt omklädningsrum,
filmen är slut :)



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: