Old Pictures again

Kul - Kommentarer (0)
2009-12-09 @ 01:06:58

Eftersom att jag inte kan sova tänkte jag visa lite gamla bilder:


Italien 2007 tror jag?


Jag och Hannah för ca. 1 år sen

Jag sommaren 2008.


Ludvig sommaren 2008


Haha, omg, ludde


Haha! Jag och John


Ingalills son Thomas på besök sommarn 2008, haha playahead xd


Ludvig alá Jenni och Ebba, sommarn 2008


Kommer ihåg den kvällen <3


Kroatien 08, dagen vi var i Venedig.


Vår älskade släkthund Skott, har kännt honom hela mitt liv <3


Ingalills son Bobby va på besök några dagar i juli 08


Jag och Bella hösten 08


Gullunge!


Gullunge x2


Bella älskling, modellfoto


Modellfoto på Nathalie 08, bella i bakrunden, och nån gubbe XD


Haha! Steffis och min Tom!


Jag 08

SÅ! Nu ska jag försöka sova! Godnatt



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: