Ebba utan pris :(

Allmänt - Kommentarer (1)
2009-12-19 @ 00:12:46

Alla får något idag utom jag!?

Okej, det börja med att vi skulle bygga granar av kartong eller något
i skolan. Min grupp (och Fannys grupp), kämpade verkligen stenhårt,
och trodde verkligen att någon av oss skulle få "Sammabetspriset",
men i alla fall, innan de priserna skulle delas ut, så skulle vi ha en
frågesport på Alfred Nobel. Då vann Bellas grupp, å de fick en godispåse
var. Sen vann de något annat tror jag? Eller Bella iaf. Och när granarna
skulle bedömas så vann Bellas grupp, igen.. Och seriöst, förlåt nu. Men
deras gran var verkligen skitful det va bara typ 5 kartonger på varandra
med grön färg och lite glitter. Fast min grupp hade klippt sönder kartongerna
och tejpat, limmat och hämtat pinnar och bland utomhus. Vi hade inte ens
målarfärg i vårt klassrum (alla var uppdelade i grupper i olika klassrum),
utan det fanns bara målarfärg i ett klassrum. Så sista 5 minutrarna sprang
jag över och snodde det, och försökte verkligen få den grön. När de redan
va klara och satt me sin "kartong-på-varandra-gran". Sen till sammarbets-
priset. DE VANN DET OCKSÅ! Och alla andra grupperna kände sig orättvist
behandlat, de fick alla pris, och vi tyckte inte heller att de hade bedömt rätt.
Vår lärare (som bedömde sammarbetet), Va inte ens i vårt klassrum. Hon var
där högst 5 minuter. Så vi fick ju inte ens visa vad vi gick för. Aja, jag tyckte
det var fel. Visst.. Jag är jätteglad för Bellas skull, men ändå. Det va nästan
att man visste att de skulle ropa upp hennes grupp i slutet. De vann ju allt. !
Så fick de tårta också, som vi försej fick smaka på. Men ändå, alla andra va
förlorare, förutom dom. Vilket är lite tråkigt. Man ska ju ge andra en chans också.



1 kommentarer
Postat av: http://skogiss.blogg.se

Ahahahaahah du e så jävla dålig förlorare Ebba XD Kom igen hon e fan din vän, sluta vara girig :D Hennes gran va SKITFUL fett snällt

2009-12-23 - 20:53:11 | URL: http://skogiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: