EBBU

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-12-08 @ 22:51:25
Hej,

imorgon åker jag! Om allt i planerna går rätt!
Funderar på om jag ska komma till skolan imorgon alls, har
fortfarande mycket med packningen att göra, ska duscha innan
och hämta piller på Apoteket, så det är väl bättre att göra det innan? 
Men vill ändå gå, för det är älskade Fanny´s födelsedag imorgon!
Och vill så gärna gratta henne! Kanske går förbi skolan en sväng
och grattar henne :P, Har föresten också fått 700 kr (50 pund), att köpa
saker för i London, och då ska jag ofc köpa födelsedagspresent, och
julklapp, (till alla andra också såklart!). Kanske inte blir något stort
då, men det är väl tanken som räknas, right?

Aja, idag i skolan hade vi skitkul, även om det var en lång dag, vi stanna
till och med längre på idrotten än vad vi behövde XD Ett låååångt videoklipp
kommer på vad vi gjorde senare. HAHA! Ni kommer skratta jag lovar.

Jag och Steffi hade konsert, vi sprang ner i olika omklädningsrum,
vi skrek, jag blev ensam HAHA, aja.. Ni får se senare, nu ska jag
fixa lite mer med packningen! CIAO


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: