Efter flyg, buss och taxi

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-12-09 @ 20:19:22

Är jag äntligen framme hos Stefan i London!

(Hihi, förlåt insåg det inte men jag har Bellas halsduk på
mig, lånade den, förlåt om jag inte fick ta me den XD
Men nu har den fått en tur i England iaf XD)

Idag så vakna jag runt 8, gick upp och duscha, ladda över
filmer till datorn och packade klart! Sen (mycket tidigare än
väntat), åkte vi till flygplatsen, där vi åkte flyg direkt till
London, men det var ändå 1 timmes busstur kvar,
sen mötte vi upp Stefan (ingalills son), vid tunnelbanestationen,
han trodde nämligen att vi skulle komma med tbana.

Sen hoppa vi in i en Taxi och åkte hit! Och nu är jag trött som
fan! Tänkte ladda upp lite bilder i alla fall från idag :)


Fint va? :)


Hade inte tråkigt i planet i alla fall, pappa köpte Twilight (engelska boken) till mig.


Hahaha, jag och pappa när vi gått av planet!


De har Ben & Jerrys i automat här! Vi kanske har det i sverige, då är det bara
jag som är efter haha XD

 
Suddig bild, men vi körde förbi ett varuhus (tror jag det är), som man också
kan se från Stefans lägenhet.


Har inga fler för tillfället, men har ju inte varit här så länge ;)
Kommer förmodligen mycket mer bilder imorgon.

Vi ses / Ebba



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: