GODNATT! 15/12 - 09

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-12-15 @ 23:53:31
Gud, jag blir så irriterad när man inte hittar det man vill ha,
och sen när man inte behöver det längre så dyker det upp. 
Hittar inte min sladd som man kan använda till datorn och
mobilen. Och jag vet att jag har den någonstans, såg den sist
i London precis innan vi åkte därifrån. Det kan ju vara så att
den är kvar där, men det tror jag knappast. Laddade mobilen
på natten genom den sladden. Sen packa vi ner datorn, och
då var säkert mobilsladden i. Men aa.. Pappa sover nu å jag
har letat på alla ställen han brukar lägga saker. Så får väl vänta
tills imorgon. Typiskt, jag som vill ladda över musik? Aja, imorgon
är det onsdag, och ännu en tråkig skoldag. Eller, idag va faktiskt
ganska kul. Vi gick på bio och såg 2012 som faktiskt var bra.
Eller, bra gjord, men riktigt hemsk "story", nu är jag livrädd att
det faktiskt ska hända på riktigt. XD Aja, ska hoppa i säng nu,
skola imorgon! Men som tur va har jag sovmorgon. Så lite glad e
jag allt! Godnatt på er alla! Hoppas ni sover gott! / Ebba


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: